dimecres, 11 de juny del 2014

Spot


SPOT
El dia 28 de maig vam fer una obra de teatre en audivisuals,d'un esqueit del llibre Spot.
El meu equip va a triar l'esqueit de VISA,MASTERCARD,AMERICAN EXPRESS.Tracta que el marit de Nuria va morir mentres menjava un tros de torró,i Nuria va anar a una botiga de llapides, primer la va atendre Pere,després va ser Crespo i per ultim va ser Pilar,a Nuria li va a costar decidir com va ser la llapida pero al fi va ser de granit,marbre i malaquita.
Els que feiamos de dependents,vam tenir que possar una corbata i un paper unflat en la camiseta que possava el nom del dependent que feiamos.
Jo vaig fer de Pilar pero amb les frases de Crespo.Vaig estar molt nerviosa,per si se m'oblida o m'embolicava en alguna frase, pero al fi nomes mire una volta o dos el llibre.Jo crec que nos eixo be,perque no llegirem moltes frases del llibre.Pero lo que no ferem va ser els moviments que feian els personages,com,Nuria li posa la ma en el cul a Crespo o Nuria li posa la ma en el sexe de Pere i tots els moviments d'eixos tipus.

Nerea

1 comentari: